دوره های کوچینگ

کوچینگ مدیران و رهبران

چرا کوچ رهبری  کوچ مسترز آکادمی ؟

کوچ‌های رهبری کوچ مسترز آکادمی (CMA) دارای تجربه و مهارت بسیار در کار با رهبران جهان هستند و این تجربه‌ی جهانی با شرکت‌های بزرگ و حتی استارتاپ‌های کوچک ضامن عملکرد مناسب خواهد بود.

کوچینگ مدیران و رهبران بانفوذترین راه حل برای افزایش اثربخشی رهبریِ رهبران است. نتایج استفاده از کوچینگ مدیران و رهبران به‌عنوان یک استراتژی توسعه استعداد در بسیاری از سازمان‌ها  نشان می دهد که کارکنان با پتانسیل بالا و رهبران جدید با استفاده از این شیوه مدیریت، ابزارهای مورد نیاز برای انطباق سریع با نقش‌های خود و ادغام در فرهنگ خاص سازمان را با کیفیت بهتری خواهند داشت.

ایجاد نتایج  مثبت +

کوچینگ، مدیران و رهبران را قادر می سازد تا عمیقاً در مورد سبک رهبری و همچنین نحوه تعامل آن‌ها با همکاران و کارکنان خود تأمل کنند. از طریق کوچینگ تحول‌گرا، مدیران می توانند بهبودهای مثبتی را در اثربخشی رهبری خود ایجاد کنند و بهبودهایی که مستقیماً از تعاملات مربیگری ناشی می شود عبارتند از:

  • پیشرفت در عملکرد شرکت
  • بهبود یادگیری اجرایی
  • تقویت روابط بین فردی
  • افزایش اثربخشی رهبری
  • بهبودهای شخصی و سازمانی

از طریق این فرآیند قدرتمند کوچینگ، نه تنها رهبران رشد شخصی قابل توجهی را تجربه می‌کنند، بلکه تجربه نشان می دهد که آنها مجموعه‌ای از مزایای مثبت را نیز به سازمان مربوطه خود اضافه خواهند کرد.​

مزایای کوچینگ مدیران و رهبران برای سازمان شما

مزایای کوچینگ مدیران و رهبران، شامل بهبود عملکرد فردی و سازمانی است که عمیقا بر فرهنگ شرکت تأثیر مثبت می‌گذارد. همچنین باعث افزایش شهرت برند در صنعت، بهبود روحیه کارکنان و ایجاد محیط‌های کاری سرزنده و شاداب و در نتیجه بهره وری بیشتر و سود بیشتر می‌شود.